One Sampady

یک وبلاگ کاملا علمی ( نظر یادتون نره)

One Sampady

یک وبلاگ کاملا علمی ( نظر یادتون نره)

نجوم

 

یک چند وقتی که ما مقاله از نجوم نگذاشتیم  از این به بد ما به این بخش خیلی توجه خواهیم  

 

کرد و از مقاله های نجومی و اخبار نجوم استفاده می کنیم  البته فقط فقط با کمک  

 

شما.                

 

                                                                                              ARON

نظرات 3 + ارسال نظر
فدکفا یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.fadakfa.blogfa.com

سلام همسایه.منکه نتونستم دان کنم.من اولین باره اینجامیام امابهرحال ...من عاشق نجومم.مرسی.خوشحال میشم به خونه ی منم سری بزنین اخه من بعد دوتا پست بالاخره به قلم خودم نوشتم...یاعلی

فرید یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام بر تو ای هموطن
ایا از پس مخارج زندگی خود بر نمیایید؟؟
ایا دنبال یک راه حل برای غلبه بر مشکلات مالی خود هستید؟
ما برای این مساله مشترک همه یک راه حل داریم.
درباره کمپانی پارمیس که بصورت قانونی در ایران ثبت شده چیزی شنیدی؟
میخواهی ماهی 5تا8 درصد سود بگیری؟
میخوای سرمایه هات توسط بانک تضمین بشن؟
میخواهی از درامد بازاریابی ماهانه10ها ملیونی استفاده کنی؟
و خیلی چیزای دیگه
از سایت ما دیدن کنید

1pars.com یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 ب.ظ

بزگترین مجله اینترنتی و بزرگترین چت ایرانی
WWW.1PARS.COM

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد