One Sampady

یک وبلاگ کاملا علمی ( نظر یادتون نره)

One Sampady

یک وبلاگ کاملا علمی ( نظر یادتون نره)

عجایب هفته

رکورد تماس‌های بی‌پاسخ

تلفنی وجود دارد به شماره 09376549944 که در هر ساعت 85 تماس پاسخ نداده (همان میس‌کال) دارد که خودش یک رکورد به‌حساب می‌آید.

13 در سیزده

از قدیم‌الایام، روز جمعه‌‌ای که سیزدهم ماه هم باشد، به‌‌عنوان روزی بد یمن معروف بوده و مردم مغرب‌زمین در این روزها منتظر بدترین اتفاقات زندگی‌شان بوده‌اند، حالا این موضوع برای یک پسربچه 13 ساله انگلیسی که در هفته گذشته و در چنین روزی، در خیابان مورد اصابت صاعقه قرار گرفت، تبدیل به یقین شده است، واقعا چه کسی می‌تواند این پسربچه را خوش‌‌شانس بداند؟

خط‌کشی روی خارپشت

این روزها خبرهایی که مربوط به سوتی‌های ماموران خط‌کشی خیابان می‌باشد تبدیل به یک سوژه خبری داغ شده‌اند، در آخرین خبرهای رسیده، یک شهروند انگلیسی عکسی به خبرگزاری «اسکای‌نیوز» ارسال کرده است که در آن خارپشت مرده‌ای دیده می‌شود که در مسیر خط‌کشی خیابان قرار گرفته و روی آن هم رنگ شده است.

اهمیت تماس با پلیس

پلیس انگلستان با ارائه فهرستی از بی‌موردترین تماس‌های دریافتی‌اش، از مردم خواسته که توجه بیشتری در مورد تماس با پلیس داشته باشند، به‌عنوان مثال زنی که کفش‌‌های روفرشی‌اش را گم کرده، مسافری که از بوی بد اتاق هتل رنج می‌‌برد، مردی که می‌خواهد بداند ساعت چند است و زنی که پیتزایی را که سفارش داده هنوز دریافت نکرده، تعداد زیادی از تماس‌‌های پلیس لندن را تشکیل می‌‌دهند.

هر رفتاری با حیوانات مجاز است

رفتار بی‌رحمانه صاحبان سیرک در کشور چین سر و صدای طرفداران حقوق حیوانات را در تمام جهان بلند کرده است، تصویری که مشاهده می‌کنید یک همزیستی عجیب را نشان می‌دهد که در آن تمام دندان‌های ببر را برای جلوگیری از حمله به اسب کشیده‌اند. نمونه این اعمال و وادار کردن حیوانات به انجام کارهای خطرناک در کشور چین زیاد دیده می‌شود.

دزد ناشی

یقینا جسارتی که با نادانی همراه بشود دردسرساز خواهد بود. چندی پیش سارقی در شهر برلین پس از انجام دزدی به مخفیگاهش رفت و از آن‌جا یک ایمیل به پلیس منطقه فرستاد و پس از شرح نقشه دزدی‌اش، پلیس را به مسخره گرفت و از آن‌ها خواست تا نهایت تلاششان را برای دستگیری او بکنند، البته دزد بیچاره خبر نداشت که IP اینترنت بهترین نشانه برای پیدا کردن مخفیگاهش می‌باشد.

غرامت سگی

باور بکنید یا نه، بخش عمده‌ای از هزینه‌هایی که شرکت‌های بیمه آمریکایی به بیمه شدگان می‌پردازند مربوط به جراحت‌های ناشی از حمله سگ‌های خانگی به عابران و همسایگان فرد صاحب سگ می‌باشند و مبلغ این غرامت‌ها که به یک رکورد تبدیل شده است در سال جاری میلادی بالغ بر 412 میلیون دلار بوده که به‌طور متوسط به هر ادعای غرامت چیزی حدود 25 هزار دلار تعلق می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد